Liten titt

God morgon världen!
 
Vi har inte hunnit lägga golvet än, men D hann lite och så ställde vi bara listen mot väggen för att se hur det kommer bli och jag tror det kommer bli så himla fint! Jag är jättenöjd med valen vi gjort :D
Och därför bjuder jag på en liten bild på fondväggen, golvet och listen så ni får en liten bild av hur det kommer se ut. Visst är det superfint? Listen är lite mörkare men det bryter av så himla fint tycker jag! Nu vill jag bara att det ska bli klart så man kan flytta in i nya sovrummet! IIIHK!
 
 
 
 
Sara
2012-08-07 @ 20:00:40
URL: http://Ziippiity.blogg.se

Blir riktigt bra ju! :) Jag vill också fixa! Mitt sovrum har en plastmatta, vill lägga trä (eller ja, sån där laminat, haha) och tapetsera om, men min ekonomi håller inte för det innan jag får något jobb tyvärr ^^

Svar: Vi köpte tapet på rusta och bauhaus har iaf väldigt billigt golv just nu också :) Så när du får pengar så är det tips! Man kan komma väldigt billigt undan ^^ och laminat är underbart. Hur lätt som helst att ha och göra med! Mig like!
Carro - Änglamamma till Sebastian

Sara
2012-08-08 @ 15:06:43
URL: http://ziippiity.blogg.se

Åhå, får kolla där då sen! Jo, fanns laminat för 37 kr/m2 på byggmax, men var bara 6 mm så föräldrarna rekommenderade inte :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0