Yeah I know

I'm sorry... 
 
Jag suger på att uppdatera. Men jag är egentligen ganska trött på allt. Jag vill bara ha Sebastian här, men det går ju inte. Och det gör mig så ont, hela tiden. Och jag lovar, det är gravid magar och barnvagnar överallt i den här jävla staden så jag vågar knappt gå utanför dörren. Vågar knappt titta på internet för då poppar det upp någon som ska ha barn... Jag unnar dom lycka, det är inte det, men jag blir så förbannat jävla avundsjuk!!!!
Och vi som verkligen försöker, när är det vår tur? Så jävla orättvist!
Snart är det vår tur...
 
Sovrummet är typ färdigt. Vi har fått in sängen, tvn, och har fått klädhängare men jag är för pantad så jag fattar inte hur man ska få ihop dom. Lyckat, mmm verkligen. Vi har väl smått börjat gro in oss i lägenheten men det ser fortfarande ut som att en bomb exploderat på en byggarbetsplats. Mycket vackert måste jag säga... Vi har fortfarande ett halvt kök. Spisen fungerar någorlunda men den kan också lägga av mitt i allt om den känner för det. Spännande när man ska laga mat kan jag ju lova :P
 
Jag jobbar fortfarande en hel del. Därav uppdateringen. Jobbar, sover, gör något och så börjar det om. Jag trivs fruktansvärt bra och hoppas att jag får fortsätta. Hade tänkt när jag är klar med gymnasiegrejerna plugga till Undersköterska så kanske jag sitter lita fastare på min plats ^^
 
Men något som jag veeeeeerkligen ser fram emot så är det att om en månad ungefär åker jag på lajv och oooh vad pepp jag är! Jag vet det är töntigt, men det är sååå kul! Har ju inte lajvat ordentligt sen typ 2010 så nu är jag jättepepp. Hade tänkt få ut så mycket som möjligt nu innan man förhoppningsvis blir preggo eller något liknande. 
Jag har sytt en tunika, så har _bara_ klänning, byxor, hosor och fixa till en kjol kvar... och det är typ bara 3 veckor kvar. Känns som att det här kommer gå bra... hehehehehe. Som tur är har man fina vänner som hjälper en <3
Ida
2012-08-19 @ 15:46:37
URL: http://morsanida.blogg.se

Håller tummarna för er!

Svar: vi jobbar och står i så nångång lär det ju funka =)
Carro - Änglamamma till Sebastian

Caroline R
2012-08-19 @ 23:40:02

Hoppas turen vänder för er snart, det är ni värda =)
Vad gör man på ett lajv? haha kanske bara jag som inte fattar det.
kram

Svar: Det är som levande rollspel, inprovisationsteater. Eller som det egentligen är: Man sätter på sig medeltida kläder, tältar en vecka, bajsar i skogen och springer runt och hoppas på att få slå ner orcher :P
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0