Nedbrytande

Jag vet inte varför men nu, efter 7mån har allt blivit värre. Det började med Sebastians födelsedag och efter det har jag nog inte riktigt orkat tagit mig upp igen. Den här månaden har bara gett mer och mer motgångar och känns som att så fort jag försöker resa mig upp så kommer det nånting nytt som gör att jag förlorar fotfästet igen. Varför ska jag nu börja med en massa nedbrytande tankar? Jag förstår att det läker aldrig riktigt men det är värre nu än förr. Jag är ständigt trött i huvudet av all nedbrytande tankar och jag verkar inte komma ifrån dom heller. 
Jag blir så arg dumma saker, har fula tankar och tankar som bara är rent idiotiska och elaka och jag mår illa av dom. 

Bara så trött hela tiden och väntar på något bra.
2013 lär ju bli ett avsevärt bättre år annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Bara jag
2012-12-26 @ 11:58:09

Styrkekram till dig som så naket sätter ord på dina tankar!! Du skriver det som många inte vågar tala om och jag tror det är en del av processen till att bli lite mera hel efter en traumatisk upplevelse.

Som Nalle Puh sa:

Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår :)

Så jag vill önska dig ett underbart 2013!!!

Svar: Vad bra att det uppskattas. Ibland känns det som att man försöker få ner det men det blir en massa svammel bara. Men du har rätt, det känns bättre efteråt :)
Och detsamma önskar jag dig! 2013 ska bli ett kanonår!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0