18/7-2012

God morgon världen!
Hur ser er dag ut?

Jag ska bara ligga i sängen och slappa hehe! Ska jobba inatt och vet ni vad? Jag ser verkligen fram emot det! Trivs hur bra som helst och jobba natt passar mig jättebra! Har lite svårt att ställa om mig efteråt till att gå och lägga mig i tid men det är väl sånt man lär sig :) Ska väl kanske göra något vettigt, som att äta men det är väl typ det hehe. Kanske tar en promenad också lite senare.
 
Men det jag tänkte skriva om var något som jag berättade i min gamla blogg - den 1 Augusti ska vi flytta! :D Jag ser verkligen fram emot det. Eller ja det är med lite blandade känslor. Vi köpte ju en större lägenhet för att Sebastian skulle få ett rum... Men livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu får lillebror/lillasyster det om/när han/hon tänker infinna sigMen känns skönt på det sättet att här finns en massa minnen, alla grannar verkat ha vetat vad som hänt och ska se medlidande på en. Och precis utanför min dörr finns ett dagis och öpnna förskolan där jag brukade gå med Sebbe. Gör lite ont varje gång jag går förbi där. Men trivdes så bra så kommer nog gå dit med mina andra (förhoppningsvis) framtida barn :) Men iaf vi flyttar snart och det är väl alltid lite spännande att flytta? Och kommer bo nära mamma och pappa som jag ändå umgås en hel del med och mina syskon också så det blir roligt! Och flera vänner bor där i närheten och släkten. Tur att jag köpte nya kaffekoppar på IKEA för en krona... 
 
Men så om ni undrar något blir finns jag från och med Augusti på BJURHOVDA <3<3<3
Sara
2012-07-18 @ 14:15:35
URL: http://Ziippiity.blogg.se

Och nära till mig! ;D

Svar: Ja justja :D YAAAY!
Carro - Änglamamma till Sebastian

Ida
2012-07-18 @ 22:25:55
URL: http://morsanida.blogg.se

Åh vad skoj att bo på Bjurhovda, blir det första, andra..? Bor på första hemma hos min pappa när vi är på besök :-)

Svar: 3e :) Liksom närmast vägen! Man ser våran balkong därifrån haha :)
Carro - Änglamamma till Sebastian

Sara
2012-07-21 @ 21:55:30
URL: http://Ziippiity.blogg.se

Jag kollar förresten på en lägenhet på Bjuris också! Alltså en egen, så jag (förhoppningsvis) får börja ett eget liv ;) Håll tummarna för att jag får den, haha :)

Svar: ÅH jag hoppas du får den!! Var var den? :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Mini
2012-07-23 @ 22:21:06

Åh tänk vad härligt med en större lägenhet, och som sagt, på Bjurhovda!!! Aviiiiiiis :')

Svar: Det ska bli niiiice! Så får du komma och hälsa på :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Sara
2012-07-24 @ 16:50:13
URL: http://ziippiity.blogg.se

På Flisa :)

Svar: NICE! Avis!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0