27/7-2012

Har idag inte vart utanför dörren. Mest för jag inte velat, men också för att jag har packat som en tok! Idag har jag plockat ihop 6 kartonger och det är MASSOR kvar! Hur samlar man på sig så mycket skit? Ändå har vi inte bott här så länge men det är helt galet. Men nästan alla kläder är ihoppackade nu, det mesta i vardagsrummet. Så är väl det största problemet kvar... köket. SUCK. Det är ju ansträngade att flytta! Men är ganska spänd. På söndag ska alla grejer ut för på måndag ska dom ha flyttstäd och på tisdag flyttar vi in i nya lyan! :D Känns ganska otroligt. Det här kommer låta jättedumt, eftersom jag bott hemifrån nu i typ 3 år... Men inte förrän NU känner jag mig typ vuxen haha. Stor lägenhet, som vi har KÖPT och nära mina föräldrar och på älskade Bjuris! Jag är trots allt, ganska lycklig just nu. Hur allting än är, kunde livet vara sämre.
Ida
2012-07-27 @ 22:14:11
URL: http://morsanida.blogg.se

Visst är det jobbigt att flytta, man kan packa i evigheter. Men så skönt när man flyttat och har sån ordning och reda på allt :-)

Svar: Jag försökte få ordning, men david vägrade låta mig kasta saker. Han är en samlare light tror jag :O
Carro - Änglamamma till Sebastian

Caroline R
2012-07-29 @ 01:08:52

Åh vad roligt med flytt :) är det en tvåa? Har kanske missat ifall du skrivit det.
Och åh vad jag beundrar dig,du har varit med om det värsta en förälder kan va med om. Du är värd att vara lycklig,tycker nog Sebastian med :) hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten :)

Svar: Det är en 3a. Var ju meningen att Sebbe skulle flytta med oss... Men livet blir inte alltid som planerat :) Nu blir det ett kill/data/tv-rum istället. Och tack för dina fina ord <3
Carro - Änglamamma till Sebastian

Sara
2012-07-29 @ 09:44:22
URL: http://ziippiity.blogg.se

Håller med! även fast jag är mamma känner jag mig inte sådär vuxen liksom, det är först nu när jag börjar kolla lägenhet och lån osv som jag känner mig gammal och vuxen, haha :) Lycka till med flytten :)

Svar: Ja men eller hur! Men man måste ju växa upp nångång se hehe :)Nu ska vi snart flytta in alla grejer yeeees :D kram!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0