Ullared!

Hejsan. Här kommer äntligen en uppdatering. Så trist att blogg.se appen fungerar inte och det gör att bloggen blir så himla lidande! Men här sjuklingen igen.
Jag har fortfarande öroninflammation, men jag smittas inte längre, mår inte illa, har ingen huvudvärk det enda irriterande är att jag är totalt döv på ena örat så hör fruktansvärt dåligt just nu! Kan bli intressant ibland för jag hör inte men tror att jag hör vad folk säger men så är det heeelt fel haha. Tur att internet finns... för där blir det ju aldrig misstag ;)
Och igen, kan inte tacka nog för alla fina kommentarer jag får. De lyser verkligen upp min dag så tack så mycket! Betyder mycket för mig <3
 
Men det inlägget kommer handla om är att igår så sket jag fullständigt i inflammationer, regn och annat tråkigt och drog med syster och en kompis till ullared! Blev en spontantripp så vi stannade inte kvar utan åkte dit, handlade och åkte hem igen. Blev en låååång dag då är det är ca 50 mil dit men ah det gick bra! 6 på morgonen hämtade jag upp flickorna och iväg bar det! Ingen hade en jäkla aning om var vi skulle så hittade några kartor på mobilen (thank you Iphone <3) meeen det innebar inte att vi hamnade fel iaf. Men vi kom fram på 6h iaf! Blev bara lite kringcirklande i södern men fram kom vi! Och säger bara... dom vet inte hur skyltning fungerar där nere... 
12 var vi framme och sen åkte vi hem igen runt halv 5. Så det var en snabb och effektiv shopping :D Iväg kommer vi och är i Västerås till 10 då vi även hann med en matpaus på ca 20min så tog lite över 5h hem sen! Då hittar de vi rätt väg som vi skulle åkt ner men det var ett äventyr! Jag har haft körkortet bara lite mer än 1,5 år och Sara några månader men så bra det gick trots att det spööööregnade och efter 100000 lastbilar. Läste sen att det vart massvis med olyckor men vi klarade oss fint. Läskigt när man såg nada och lite vattenplaning men hem kom vi och ett äventyr rikare! Var en underbar spontantripp tack så mycket tjejor <3 
Planerar att åka i November igen för lite tidig julshopping! ASNICE!
 
Kläder jag hittade!
1 blågrå linne med knappar.
1 par jeansshorts
1 militärgrön Tshirt till sambo
1 par badbyxor till sambo
2 grå/blå grå linne 
1 svart Tshirt till sambo
 
Smått och gott
1 bodybutter med limelukt (har nu lime, mango och kiwi. I lööve)
3 godissugrör så mjölken smakar mums
1 ringklocka till sambo "Ring for Beer"
1 Axe aftershave till sambo
1 ölglas simpsons till sambo
3 tejp (jag har fått kört med eltejp)
Blyertspennor 
1 "sten"prydnad som vi ska ha på Sebastians grav sen
1 pojke kruka att ha på graven
Hårnålar (försvinner jämt)
Tops
1 Cola läppglans
1 Rakhyvel (sambo vill inte dela =O )
Hårsnoddar
Tvätta bort smink servetter
 

En mycket bra dag men nästa gång så kanske man hittar vettiga saker haha :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0