Man kan ha roligt också

Jag har sen början bestämt mig för att jag ska inte sitta hemma och ruttna.
Det här kommer jag föralltid bära med mig men jag har bestämt att detta
ska göra mig starkare. Göra mig till en bättre människa.
Och jag har bestämt att även jag kan ha roligt!

Och som nummer 1 på min lista så är gårdagen.
Var på Bankiren för vad jag trodde skulle vara en biljard kväll.
Jag var skitnervös för det för jag har ALDRIG spelat biljard, har bara sett det på tv.
Men så visade det sig att nej det är inte biljard utan det är KAREOKEKVÄLL!
Och om jag säger såhär, är det något jag är värre på än biljard så är det sjunga.
Och efter en jävla massa om och men så kommer jag upp på scenen
och min kompis (som jag ska mosa när han sover) SPELADE IN DET PÅ SIN MOBIL!
Så om jag nu är elak så kommer den hamna på facebook... :(
Hade annars än jävla bra kväll!
Nummer 2 som jag och min syster fick fina skratt åt idag är min vackra mage.
Eftersom jag vart ledsen har jag tröstätit = blivit större. Suck på mig.
Och så kollade jag på ett linne. Det var rätt storlek MEN det jag missade var att det var ett maglinne.
Det skulle vara kortare vilket jag inte alls insåg förrän jag fått på mig det.
Riktigt otroligt charmigt eller vad säger ni?
Millah - mamma till Amilia ❤
2012-06-02 @ 00:31:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0