Underbart

Verkligen perfekt! Jag är trött och hängig och nu är jag fan säker på att jag blivit magsjuk också! Spydde idag, har vart illamående hela kvällen och huvudvärken från helvetet! Mår verkligen pyton. Jippie. Känns jättekul. Jag hoppas att det känns bättre imorgon. Ska iväg med mamma och fixa lite grejer och jag har varken tid eller ork till att bli sjuk! Suck. Ska allting i mitt liv skita sig just nu? :'(

Har inte fått svar om jobbet heller än. Jag hoppas jag får svar imorgon eller snart. Dom sa denna vecka men man vet ju aldrig. Men jag vill veeetaaa :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0