1 års dagen

Grattis mammas älskling på 1 års dagen! Vi saknar dig och älskar dig massor!

Vi ska till graven vid 18 idag med en massa folk för att hälsa på dig.
Jag skulle ha bakat en tårta men... Du skulle ändå inte velat äta den om jag gjort den :)

Älskar dig nu och föralltid Sebastian!

Monia - mamma till Tuvalie
2012-11-27 @ 11:53:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

grattis Sebastian!

Svar: Tack <3
Carro - Änglamamma till Sebastian

Fia - moster till världens finaste ängel
2012-11-27 @ 12:21:45
URL: http://fiaahaokej.blogg.se

Grattis världens finaste ängel! <3
Du vet vart jag finns Carro om det är något. Puss min fina

Svar: Farmor, Morfar och Farfar har säkert bakat en tårta åt han där uppe :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Susanna

Grattis på födelsedagen till er fina Sebastian!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Kramar!
Carro - Änglamamma till Sebastian

Elin
2012-11-27 @ 16:11:48
URL: http://elinni.blogg.se

Tänker på er <3

Svar: Tack <3 Hur är det med er?
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0