Vi har det spännande här hemma

Kom hem igår från en jätterolig kryssning jag åkte på i helgen. Med familjen och träffade pappas tjej och hennes familj och de var jätteroliga och trevliga och det var en väldigt rolig kryssning även om jag fick dricka cola hela tiden :P Trots en del skit så var det roligt!

Däremot under natten hade vi det intressant. Fia och pappa fick ont i magen efter maten och under natten blev jag jättedålig. Fruktansvärda magsmärtor och kramper och kräkor och min syster som fick ta hand om mig stackarn. Vi trodde på matförgiftning.

Kramperna kom tillbaka inatt och mamma följde med mig till akuten. Men samma som natten innan, ont i en timme sen mår jag bra igen. Det ser ut som att jag har råkat ut för gallbesvär (som visst är vanligt vid graviditet) så det blir en hel del kokt mat, inge läsk och en del motion nu. Ska till läkaren imorgon för bedömning om det verkligen är gallbesvär så jag kan få medicin som även får ätas under graviditet :)

Så vi har det spännande här hemma! Aldrig är det lugnt men det gör väl livet lite roligare antar jag haha!

rocha
2013-04-29 @ 14:38:18

Ingen läsk?! Hur ska du då klara dig ;)?

Svar: Jag kommer döööööö!!! :O
Carro - Änglamamma och gravid igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0