Vad är kvar?

Jaha så har satt mig och börjat göra en lista på vad som är kvar att göra tills bebis kommer. 
Jag blir lika deprimerad varje gång jag börjar tänka på det... Men går på inatt och jobbar mina 4 sista nätter sen herrejävlar måste jag ta tag i sakerna så att de blir gjorda. För ja, jag vill ha ett finger med i allt och bestämma så min man kan inte bara göra saker haha. Brukar vara ganska "äh skitsamma" men när det kommer till min bebis då vill jag bestämma ALLT. Hönsmamma... Kommer väl vara otroligt överbeskyddande denna gång också. Hur ska det gå för den stackars ungen? Tyvärr är jag ganska lat också så även om jag vill bestämma allt så blir det inte gjort. Bra, smart där.
 

Att fixa till bebis kommer


Spjälsäng = Skall hämtas
Sängkläder = Tvättade men måste ha täcke och kudde

Sängmobil = 

Andningslarm = Skall hämtas
Badbaljan = Skall hämtas
Barnvagn =
Rensa och tvätta alla kläder =

Skötbädd =
Hygien och blöjbytes artiklar =
Nappflaska (om amning strular) =
Nappar =

Göra iordning sängkammaren och plats till bebiskläder =

 

Annat?

 Ah well... Nästa vecka är det bara börja då...

Susanna

Ser ungefär ut som min lista! :-)
Fast det mesta finns att hämta i källaren!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0