Liten update

Har jobbat mina två veckor och går in på ledigheten nu! Känns riktigt skönt. Under vinterdelen när det är så mörkt ute är det ganska jobbigt att jobba natt. Känns som att man aldrig ser soljuset :P
Under sommar tiden så blir det ju gryning vid 2-3 och det är så fint att titta på då! Vargtimmen är ju runt där men gryningen gör att man genast blir lite piggare. Nu är allt bara mörkt och bli ljust precis när man ska åka hem... kul.
 
Kan någon trolla fram våren tack?!
Och med våren kommer lajv. Och ni anar inte hur pepp jag är!
Känns som att det var evigheter sen nu och är så jäkla sugen. 
I maj då jävlar!
 
Och ikväll ska jag gå på bio med min älskling! 
Senast vi gick på bio gick det inte så bra. Nånting med att lampor överhettade filmen så det gick inte att visa den så föreställningen fick ställas in. Men som tur är fick man fribiljetter så vi ska gå ikväll igen och hoppas på lite mer tur :)
Så så börjar jag ledigheten!


Vad ska ni göra i helgen då? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0