Qoute

It has been said, 'time heals all wounds.' I do not agree.
The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue
and the pain lessens. But it is never gone.
- Rose Kennedy
 
 
Jag kom och tänka på en sak igår. Det var den 27e. Förut varje månad den 27e trodde jag att jag skulle bryta ihop av påminnelsen om att då skulle min älskade ängel ha blivit en månad äldre. Häromdagen pratade jag och sambon om hur stor Sebbe skulle ha vart och vad han skulle ha gjort osv. Och det gjorde inte lika ont som förut. Det gör ont, men jag känner ändå värme. Jag har fött ett barn, hållt i ett barn, tagit hand om ett barn som var mitt. Han var det bästa som någonsin hänt mig och hur mycket jag än smärtar av vad som hänt så har jag aldrig önskat att jag gjorde den aborten som jag tänkte 2011. Det kommer fortfarande dagar då allting känns tungt, och jag vill bara gråta. Men jag är så glad och känner mig välsignad över att ha vänner och familj som ibland låter mig prata om Sebbe utan att se ut som att de vill springa därifrån. 
 
Jag saknar dig Sebastian!
 
 
Bilden är min absoluta favoritbild som jag även har inramad. Mina pojkar <3 
Och snart kommer en till liten kille och förgyller våra dagar. Tänk att man kan ha sån tur ändå!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0