Akuten... Igen.

Japp inatt hände det som inte fick hända igen. Anfall på jobbet. Mitt i natten. Lycka till att få in någon halv 2 på natten. Men hade som tur var en lugn natt med inte så många besök så det ordnade sig! Kommer snart vara stamkund där känns det som. Men nice, på alla dessa besök nu är mitt högkostnadskort fullt så har frikort till april 2014 nu! En bra sak ur det hela :P

Jobbiga är att jag har haft ont hela dagen ändå. Tog två spasmofen inatt, hjälpte inte. Fick tillslut morfin på akuten och hjälpte så jag kunde få åka hem o sova men hade lite ont fortfarande så de rekomenderade en tredje spasmofen. Vid det här laget är jag superdupersnurrig och klockan är 6 på morgonen så vi går och sover. Vaknar vid 16 av ett till jävla anfall... Sista spasmofenen tagit. Är nog halvt hög nu. Så trött och så snurrig så jag bara halvsover hela tiden utan att kunna äta för mår illa av det. Så ligger i sängen nu, snurrig av bara fan och det gör fortfarande ont!! Jag kan andas igenom det men fan börjar bli orolig att nu är det något riktigt skit på gång...

Jaja en massa svammel från en hög Caroline. Fortsätter det såhär stannar jag hemma annars blir det väl akuten igen för fjärde gången på en vecka.. Yay...

Världens bästa sambo satt med mig som vanligt! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0