Ont i magen :)

Ätit 3 påskmiddagar på 2 dagar och nu har jag såå ont i magen och vill inte ha mer sån här mat på 3 år känns det som. Som tur är har jag ju till julen på mig att vila haha! Ägghalvor och räkomelett ät mina favvisar bara så ni vet haha! :)

Men vet ni vad! Det är bara typ 40 dagar kvar till lajv! Längtar som faaan! Enda jobbiga är att jag vet inte hur jag ska hinna sy något. Vill ha en klänning, men vet ju inte hur fet jag kommer vara och denna månad är jag fattig. Så kommer väl få tvinga Mia (min personliga handledare i sy kläder) en vecka innan lajvet hehe! Men jag tror på det här ^^

Nu ska jag hem och vila i soffan med en mysig filt mmmm <3

GLAD PÅSK!!

Carro R
2013-03-30 @ 21:26:29

Glad påsk!:D
Åh vad roligt med live, jag minns du blogga om det förra året, det verkar skitkul :D

Svar: Det är jätteroligt! Jag längtar som bara den! Är väl lite spänd hur det ska gå med magen och allt men tror att det kommer vara asroligt! :D Ska bara komma på vad jag ska ha på mig... Den stora frågan ^^
Carro - Änglamamma till Sebastian

None
2013-04-01 @ 18:15:14

Vad spännande med lajv!
När jag skulle gifta mig i v 20 hade jag samma angenäma klänningsproblem. En klänning med mycket vidd direkt under bysten var lösningen. En vecka innan sydde vi in kilar i underklänningen :)

Svar: Jag funderade på samma sak! Problemet är bara att den ska vara funktionell nog att kunna gå bra med i skogen också. Och toaproblemet... om klänningen är för tung och vid... försöka sätta sig i skogen med den, jadu haha! Men funderar på om jag ska göa den vid under bysten men sen göra slitsar liksom där benen är så har jag byxor under! Lättare att röra sig, och blir inte lika tungt. Dock inte lika snyggt. Jadu. Tur att jag har ju några dagar att fundera på haha!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0