Sebastian blir storebror!

Ja ni läste rätt! I oktober ska min älskade Sebbe bli storebror! :D Som vi har längtat! Sa att 2013 ska bli ett bättre år och det verkar det fasiken bli också!

Var på ultraljud idag och bestämdes då att jag var i 11+2! Fick tyvärr inga bilder med mig då det ännu bara är en liten liten plutt där inne men hjärtat slog så fint! Försökte att inte gråta men när läkaren sa "grattis du är gravid" då var det kört...

Gått i flera veckor och undrat om det är ett barn där inne och om det lever och det gjorde det och jag är så lycklig nu!

Förutom att illamåendet är hemskt så tycker jag att det är underbart ;)

Så från och med nu blir detta en gravidblogg antar jag! :)

Michelle - mamma till Leon
2013-03-28 @ 19:52:59
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se

Åh grattis grattis!! Blir ju tårögd! <3<3<3

Svar: Kan vi vara maffia igen bara det att leon är lite större haha :D Men tack så mycket <3<3
Carro - Änglamamma till Sebastian

Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole
2013-03-28 @ 20:25:05
URL: http://Kamillaaaa.wordpress.com

Stort grattis :) lycka till med graviditeten :D

Svar: Tack så mycket! Och detsamma! :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Sara
2013-03-28 @ 20:40:11

Tror aldrig att jag har kommenterat men har följt din blogg lite då och då under tiden du har haft den. Men nu känner jag att det är dags att säga något! Stort grattis till er! Vad roligt :)

Svar: Tack så jättemycket och välkommen antar jag hehe! :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Carro R
2013-03-28 @ 20:58:58

Åh, stort grattis :D Följt din blogg länge nu, och så glad jag blev när jag läste detta :D

Svar: Tack så jättemycket! :D Hoppas att du fortsätter följa nu under graviditeten! Känns som att saker och ting vänder till det bättre nu :)
Carro - Änglamamma till Sebastian

Josefin
2013-03-28 @ 21:51:18

Åh stort grattis! Vad lycklig jag blir för er skull! Jag önskar er all lycka!! Det här gjorde min kväll trots att jag inte känner dig! :)

Svar: Tack så mycket! Hoppas att du fortsätter följa nu även under graviditeten! Blir nog tyvärr mest om det haha :P
Carro - Änglamamma till Sebastian

Monia - mamma till Tuvalie
2013-03-29 @ 08:51:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

grattis fina du ! <3 <3 Jag önskar er all lycka! :)

Svar: Tack så mycket <3 Känns som att saker och ting kanske vänder nu :D
Carro - Änglamamma till Sebastian

Lina
2013-04-01 @ 00:35:36
URL: http://linalonn.blogg.se

Stort grattis! Då kanske vi ligger på bb samtidigt!:) jag e beräknad den 4 oktober men de kan ju ändras efter man vart på UL!:)

Svar: Åh vad roligt! Grattis! :D Ja det skulle ju vara jätteroligt! Hoppas på att tjäna in några dagar efter RULet. Men med min tur kommer ungen iaf inte förrän två veckor senare haha! Hoppas att all går bra med graviditeten och så! Har du mått bra än så länge? :)
Carro - Änglamamma till Sebastian

Camilla
2013-04-01 @ 18:07:51
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Stort grattis här också! Skönt att Ul såg fint ut!

Svar: Tack så mycket! Ja det kändes helt underbart. ULet var ju mest för mig för att jag skulle se att det faktist var något där inne och att det levde. Så nu kan jag slappna av lite iaf hehe :)
Carro - Änglamamma till Sebastian

malin
2013-04-04 @ 11:04:11
URL: http://malinforsell.blogspot.com

Åh vad roligt, STORT grattis till er! <3

Svar: Tack så mycket! :D
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0