Årsdagar

Nu börjar årsdagarna igen. Idag för 2år sedan hade jag BF med Sebastian! Visste inte då att det var en kille men kände det på mig. <3

Johanna
2013-11-19 @ 20:38:34
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Hej. Kom in på din blogg vi en annan nu ikväll. Har läst er historia och jag har gråtit floder. Fy fan rent ut sagt att ni fått gå igenom detta. Kan inte säga något annat än att jag beklagar. Ingen ska behöva gå igenom något sånt här.
Massa grattis till er fina lillebror.

/Johanna

Svar: Tack så mycket! Det har vart tufft men saker och ting känns ljusare hela tiden, särskilt nu med lillebror i famnen :) Kram!
Carro - Änglamamma och gravid igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0