Uppdatering

Ingen bebis än om någon undrar ;) kört 6-7 doser med cytotec nu och än så länge inga problem. Får små doser utblandade i vatten som jag dricker.

Jag har förjävliga sammandragningar som kommer väldigt tätt nu! Senaste undersökningen var jag öppen 1cm och tappen 1cm och framåtriktad så det går framåt!

Får Inge mer cytotec nu inför natten. Blir det värre ändå under natten görs en ny undersökning där det bestäms vad som ska göras. Ligger förresten på en annan kvinnoavd så väntar på att det ska bli värre så jag får åka ner till förlossningen :D

Så nu ska vilas och hoppas på lite sömn men också mer smärta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0