Blääääää!

Dragit på mig en megaförkylning. Snorar utav bara fan, tungt som tusan att andas (som att det inte var det innan), börjat kräkas upp maten igen och så den dumma mensvärken på det!

Hur är det meningen att man ska orka genom en förlossning, ett jäkla maratonlopp när man inte kan sova men är helt utmattad för känner sig allmänt febrig? Nä nu har inte kroppen tänkt till.

Ska krypa ner under täcket ikväll med någon film med en jäkla massa snorpapper runt mig och tycka synd om mig själv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0