Träning!

Legat på latsidan ett bra tag nu. Insåg i början på veckan att det bara var en månad kvar innan vårruset. Min kompis berättade att han var ute och sprang varannan dag så jag hakade på i måndags, onsdags och idag,
Måndag: 5km. Vila efter 2,5 och lite gå.
Onsdag: 5km. Vila i 1min efter 3. Tid: 40,38
Idag: 5km utan vila! 38,53min!

Jag ska ju ner till 35min till vårruset och det kanske jag kommer klara! Känner mig sjukt stolt idag och kände mig så duktig efteråt. Ser liksom fram till att gå ut och springa så det här kan bli bra! Ska bara orka öka takten per km liiiiite mer varje gång.

Så ikväll ska jag festa på en sallad och känna mig allmänt bäst!
Louise
2014-04-26 @ 19:56:37
URL: http://lowice.blogg.se

Fasen, bra jobbat! :)

Du, jag kom att tänka på en sak. Du har du läst psykiatri och det gick ju jättebra för dig. ;)

Jag har fastnat på den sista uppgiften och det är att skriva om hur psykiatrins organisations historiska utveckling.
Alltså.. Jag fattar nada. Hur menar dom med organisation?

Svar: Jag jobba natt i helgen så var ej in på datorn, utan bara sov på dagarna haha! Du vet hu det är :) Men bra jobbat. Såna där historiska frågor suuuuuger
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-04-27 @ 18:27:45
URL: http://lowice.blogg.se

Nope! Glöm min tidigare kommentar, jag fixat igår ;)

Louise
2014-04-28 @ 16:03:58
URL: http://lowice.blogg.se

Ah I see! JO jag vet precis. Ska gå på två nätter idag , sen blir det lite ledigt över helgen :)

Jo men det gör ju det! Tycker det är spännande att läsa, men ser ingen funktion att skriva om det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0