Levande igen!

Sista dagen jag kurerar mig. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till praktiken! Verkligen vart en superbra tid för kroppen att komma på att den har astma... ah well. Jag längtar tillbaka! :)

Simon mår också mycket bättre och är min glada och pigga kille igen. D ska ha han hela dagen idag så jag ska bara rå om mig själv så att jag är mitt allra bästa jag imorgon :) Ska ta en lång dusch, vila, läsa och sy färdigt byxorna till lajvet nångång! Så idag blir det en jag dag. Känns helt okej.

Imorgon är man i fas igen. Tar nog med mig min inhalator iaf. Är det meningen att man ska ha med sig den hela tiden nu eller? haha vet ingenting :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0