Vila i frid

Himlen har fått ännu en ängel. Ingen liten tjej eller kille denna gång utan en änglamamma. 
För ca 1 år sedan förlorade hon sin dotter i en tragisk olycka och nu är mamma och dotter förenade.
Otroligt tragiskt att en mamma inte orkar leva längre utan sin dotter (och ska behöva det) men jag ser henne som stark. Att hon faktiskt vågade. Man har själv haft många mörka tankar ibland (i början mest då) men hon vågade faktiskt. Jag känner henne inte egentligen men mina tankar går ut till henne och hennes nära ändå.

Idag är det även 1 år sedan en annan änglamamma förlorade sin son. Jag har läst hennes blogg många gånger och hennes statusar på facebook. Vi bor för tusan i samma stad men har aldrig pratat med varandra. Hennes öde rör mig hela tiden till tårar. Mina tankar går till dom och deras guldänglaklimp Benjamin.
Hennes blogg: http://www.nattstad.se/IcreateMyOwnDestiny

Vila i frid alla änglar! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0