Orolig mamma

Idag har det vart en bra dag! Eller ja... Dagen började sisådär, Var på BVC idag igen för titta detta med vikten och det är helt galet men Simon verkar inte gå upp! Han hade gått upp 120g på 3 veckor! Så nu väger han 6380g. Jag fattar inte... Han äter jättebra och han får så fort han är hungrig. Han får även smakportioner med mat men han går inte upp. Precis samma med Sebbe och jag är så sjukt orolig :( Ska tillbaka om 2 veckor igen. Det var vaccinationsdags idag också. Stackars lite hatade det och haft lite feber idag. Läkaren sa dock att han såg otroligt välmående ut och inte smal smal så vi borde inte oroa oss. Lätt för henne och säga...
Och tiden då Simon är lika gammal som Sebbe kryper närmare och det är likadant med inte gå upp i vikt och ja... Nu kommer inte kunna sova alls för vaka hela nätterna-vaka börja igen. :(

Men dagen avslutades bra iaf. Var med mina syskon idag! Vi gjorde egen sushi hemma och tittade på film! Det var jättemysigt och väldigt trevligt. Det är inte ofta vi gör det men jag har väldigt roligt ihop med mina syskon <3
 
Inte den nyaste bilden i världen men ett av mina favoritkort!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0