Svar till Carro R

Hon undrade om jag kunde rekomendera P-plåstrena och det var påväg att bli världens längsta svar så det kommer ett här om du orkar läsa hehe ;)


Har nyss börjat med dom så kan inte säga än hur jag tycker. Men jag vet att min syster har såna och hon är jättenöjd! Jag tycker att det är så bra att man bara behöver byta en gång i veckan! Man kan sätta dom överallt på kroppen utom på brösten, och det ska byta ställe varje vecka. Det går att bada o duscha o allt sånt med dom. Det som jag också gillar är att det är inte så mycket hormoner i dom utan endast de som gör att man inte blir gravid. Man kan också använda dom för att skjuta upp mensen helt. Men dock får man tillslut en genombrottsblödning när som. Jag har tänkt använda dom så att jag får min mens normalt om jag inte behöver skjuta den en vecka. Det som är bra är att när jag väl slutar med dom så tar det inte lika lång tid för kroppen att återställa sig.

Negativa saker är: Det är ganska dyrt. Har man dom på armen ser det ut som att man har morfinplåster på armen om man har linne på sig. Och kan vara jobbigt för det är väldigt viktgt att man ser till att de inte lossnar ens lite granna för då förlorar de effekt. Men det är ju bara smågrejer :)

Så jag säger iaf än så länge att de är jättebra! 
Carro R
2014-03-23 @ 12:41:41

Tack så hemskt mycket för svaret! :D <3 blir nog p-plåster inom kort ;D

Svar: Haha ja det tycker jag! Men som sagt, ha den på arm och ha linne var inte så jättesnyggt :P
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0