Måste skryta lite

Jag är så nöjd över mig själv! Det gick ju jättebra på vårruset som ni vet och att jag nu peppar inför blodomloppet. Tänkte först springa 5km och klara tiden på vårruset men har ett helt nytt mål nu - jag vill klara att springa milen! Jag började med att igår springa 6km i rocklunda spåret. Ni som sprungit där vet ju att det är fruktansvärda backar där så jag är så jäkla nöjd över mig själv. Så nu jäklar blir det hårdträning inför augusti :D

Dock är studietakten sänkt... Jag vet inte vad det är men jag orkar inte med plugget. Hade sån energi men jag bara orkar inte :( var påväg att bli avbrottad så var bara och sänka. Men nu ska jag ta tag i det igen! Jag ska läsa den här otroligt tråkiga kursen hälsopedagogik på 50% sen höjer jag igen så jag äntligen kan bli färdig uska nångång! 

Ska mysa med mina killar i helgen och på måndag börjas det!

När man inte har råd med mössor får man göra en egen...


Louise
2014-05-31 @ 17:53:07
URL: http://lowice.blogg.se

Du är verkligen grym Carro!
Önskar att jag hade lite av ditt driv för träning nu, men det vill säg inte riktigt ännu. :P

Svar: Vi kan byta lite! Jag behöver driv till skolan just nu så om du får lite av mig så får jag lite av dig :D
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-05-31 @ 20:07:58
URL: http://lowice.blogg.se

haha! Låter fint det!
Ska börja med akutsjukvård på måndag, det är bara att sätta fart :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0