Simons dop 3 Maj

Dopet är över! 4h var det bara men jag är helt slut haha! Det blev verkligen jättefint även om jag kände mig lite nervös. Det var fina texter och prästen var rolig och Simon var hur snäll som helst. Klänningen var helt magisk och Simon var så fin i den! Vi hade en fotograf på dopet så bilder kommer lite senare som inte är kassa mobil bilder :)

Efteråt var det käk och fika och öppna paket. Maten sa bara poff så var den borta. Populär var den! Hade skinka, kycklingspett, potatissallad och pastasallad. Till nästa dop har vi nu lärt oss att vi behöver dubbelt så många kycklingspett haha. Jag trodde inte det kanske skulle gå åt så många men det var visst gott hehe.

Det gick åt en hel del fika men en massa kvar så ni vet vad jag ska roa mig med sen... he he he. Jag försökte pracka på alla cheescaksen som jag vart med och gjort och tror dom var poppis. Nu är jag helt slut däremot men måste plocka undan lite men det är bra för annars skulle jag somna här och nu :)

Otroligt fina presenter fick Simon också så det här var verkligen en helt underbar dag. Tack alla som dela den med oss <3 Bilder kommer som sagt upp sen... förutom en kass mobilbild
 
Gudfar, pappa, mamma, Simon och Gudmor
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0