Förnyelse

Jag känner för att jag absolut måste färga håret. Nu har jag ju nån lite halvt urtvättad röd med världens jäkla utväxt. Jag känner att jag behöver förnya lite men kan absolut inte bestämma mig för vad jag ska göra med håret!
Vad tycker ni? Har ju haft en hel del olika färger (men främst bruna nyanser). Vill också göra mig snygg för det är ju lajv om 18 dagar!!! ;D 
 
Blond
 
Ljusbrunt
 
Rödbrunt
 
Brunt
 
Mörkbrunt
 
Rött
 
 
Jennie
2014-09-22 @ 07:56:19
URL: http://toraskloveyou.blogg.se/

Rödbrunt tycker jag passar dig bäst.

Svar: Tack! Ja det var en riktigt fin färg. Skulle egentligen färgat annat men blev så. Många gånger blir misslyckade färgningar riktigt snygga ändå!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Carro R
2014-09-22 @ 19:21:45

Rött,mörkbrunt och rödbrunt va as snyggt på dig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0