Update pluggfronten

Det går ganska så bra! Läser ju akutsjukvård nu. Det är 3e sista kursen och en av de största på 200 poäng. Nästa uppgift ska in 13 oktober men jag är nästan färdig med den nu. Kursen ska sluta 14 november men jag satsar på att bli färdig redan i mitten på oktober. Efter det har jag hemsjukvård och palliativ vård kvar att läsa och lämna in ett arbete. Jag vet dock inte alls vad jag ska skriva om! 

Känns faktiskt jättebra att snart vara färdig men också lite läskigt. Vad ska jag göra sen liksom? Nu har jag gjort det här i snart 2 år och sen kan jag alltså kalla mig undersköterska? Coolt men lite läskigt!
Men jag längtar till att bli färdig och kunna söka jobb på riktigt ;D
 
 
Rocha
2014-09-25 @ 18:43:50

You can do it!!

Louise
2014-09-26 @ 15:59:21
URL: http://lowice.blogg.se

Duktig du är! Kämpa på Carro :)

Svar: Detsamma! Du är snart klar! FAN VAD HÄFTIGT :D:D
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-09-27 @ 19:45:24
URL: http://lowice.blogg.se

JA! Nu är det inte mycket kvar nu :D
Ska bli så himla gött att bli klar med detta. (också en smula läskigt också)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0