17/4

Jag är deprimerad igen. Jag orkar inget, vill inte jobba eller hör inte av mig till folk och en massa saker. Jag är bara trött och orkar ingenting. Igår exploderade allt och jag sabbade en massa saker och det var galet. Jag har varit ledsen ganska länge nu och kan inte ta mig ur det. Så idag tog jag förnuftet till fånga och har kontaktat läkaren för att börja på antidepp igen. Förhoppningsvis orkar jag jobba igen då för jag har tagit en massa sjukdagar för jag vart så deppig. Jag som verkligen gillar mitt jobb.
 
Jag och sambon ska separera. Vi gör bara illa varandra och i slut ändan gör vi illa Simon. Det gör ont som fan och så jävla mycket som ska ordnas med, Det är asjobbigt men vi kan inte vara tillsammans för vi skadar bara varandra. 

En bra sak är dock att jag ska överleva sommaren sen har jag sökt högskola till hösten. Jag har sökt till sjuksköterska. Jag har alltid vetat att det är det jag vill göra så jag hoppas verkligen att jag kommer in. Jobbigt att leva på studibidrag nu när jag ska bo själv men kan förhoppningsvis jobba extra under tiden. Jag vill så gärna bli operationssköterska. Det vore så coolt!!!
Anonym
2015-04-17 @ 20:54:24

Följer din blogg går ofta in för att titta om du har uppdaterat. Tråkiga nyheter måste jag säga o hoppas verkligen allt ordnar upp sig Styrkekramar

Svar: Jag hoppas det jag också. Därför jag tar tag i saker och försöker må bättre. Det kommer bli bättre :)
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2015-04-17 @ 21:15:17
URL: http://lowice.blogg.se

Hej vännen!
För det första: Så otroligt tråkigt att höra om privat livet.. Har följt dig så länge nu, att det gör otroligt ont att se att allt inte faller på plats för dig.
Men du har en fantastisk liten kille och en underbar familj som stöttar dig. :)

För det andra: FAN VAD COOLT!!! Håller alla tummar och tår som det bara går för att du ska komma in!! Önskade att jag hade möjligheten/ modet att söka in jag också... Men det är inte dags ännu för min del. :)

KRAM! <3

Svar: Det är människorna runt omkring mig som gör att jag orkar <3 Jag hoppas verkligen att jag kommer in! Det skulle vara så jäkla häftigt och jag vet ju att det är det jag vill. annars kommer jag söka in till nästa år igen :) Och det är så kul att höra att du trivs! det verkar ascoolt på röntgen!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Ellie
2015-04-17 @ 21:49:40

Åh så tråkigt att höra.. Men ibland är det ju sånt som behövs för att nå det bättre. För allas skull. Hoppas du får ihop allt med studier, pengar och boende. Kan inte vara lätt. Styrkekramar till dig!

Svar: Jag hoppas det jag också. Det kommer bli bra, det måste bara gå bakåt ibland för att det ska kunna gå framåt =) Kramar!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0