Snart, snart!

Hållt på i en vecka ungefär nu med min uppsats till undersköterska. Den är alldeles strax färdig. Åh jag kan knappt fatta att strax är jag färdig! 2års studier med jobb och graviditet och vara mamma samtidigt är snart över. Kan man slappav lite då kanske? Knappast haha men man kan ju alltid försöka :D 

Jobbar imorgon kväll så betyder att jag kan sova en del imorgon förhoppningsvis så tänkte försöka bli så gott som klar inatt och finjustera allting imorgon på dagen. Har en deadline att vara färdig på tisdag av en anledning som jag berättar sen...

Det känns som att uppsatsen blir väldigt bra. Skriver ju som sagt om kriser, att förlora ett barn och hur man tar sig vidare från det. Det är ganska tufft att skriva om men har ändå underlättat att det själv är något som jag vet mycket om. När jag läser boken jag lånat om ämnet så förstår jag ju liksom verkligen på djupet vad det är jag läser.

Så snart. SNAAAART är jag färdig! Man får jättegärna skicka presenter från vardvaskan.se till mig om man vill bara så att alla vet haha!
http://www.vardvaskan.se/paketerbjudande/747-studentpaket-bla.html
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0