En sån jävla bra dag

Jag fick just jordens bästa mail! Jag tänker inte berätta vad det är innan det är bestämt men jag har nog inte varit så glad sen simon föddes :D

Jag ska iaf plugga järnet i 2 veckor nu så hör jag inte av mig är det för att jag har näsan i böckerna! Ciao!

Louise
2015-01-31 @ 17:37:31
URL: http://lowice.blogg.se

Gah vad spännande! Nu blev jag nyfiken!
Lycka till med pluggandet!


Kram

Svar: Det är helt fantastiskt men säger så fort det liksom är säkert att det är så...
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0