Första veckan

Då har jag vart på avdelning 7- akutkirurgen i 4 veckor nu. Jag trivs hur bra som helst och det är ett härligt gäng som jobbar där och känns som att jag passar in där med dom flesta iaf. Jag får bra kontakt med många patienter och jag trivs bara så jäkla bra.

Jag har nu gjort första veckan själv och jag tycker själv att det har gått väldigt bra. Jag har iaf fått beröm av de jag vart i team med och det känns ju bra. Vissa av ssk är så bra att vara i team med för de visar verkligen uppskattning för jobbet man gör och det gör en så glad :) 

Nu tar vi en skön helg i solen dock!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0