5/3

Sådär! Mötet på resursen är färdig :) Fått alla inloggningar och skåp och allt sånt där. Lite snurrigt men det blir nog bra. Lite ironiskt var ju att jag skrev att jag helst inte ville hamna på geriatriken, var tror ni då att jag hamnade såklart? ;) Men när jag fått pratat igenom det med folk så kom jag på att det kan bli bra. De gör ju mycket katetersättningar och blodprover osv så det är troligtvis en massa att lära sig där. Sen när jag känner mig trygg på geriatriken så skulle vi se om jag kanske får prova en annan avdelning!

Har upplärning nästa vecka måndag till fredag. Känner mig lite nervös faktiskt men tror det kommer bli roligt ändå :D Så nu ska jag under helgen roa mig med att läsa på en massa om geriatrik hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0