Schema!

Schemat för praktiken har kommit! Spännande men känns ganska läskigt faktiskt. Tänk om man gör en massa fel! Känns som att allt jag läst bara poff försvunnit! Lite nervös kanske...

Trodde man skulle börja lugnt men nej börjar med en 5 dagars vecka och måndag mellan 13-21.30. Kommer säkert ha så ont i fötterna haha!

Ska försöka läsa på mer om infektioner i helgen!
Louise
2014-08-20 @ 20:02:29
URL: http://lowice.blogg.se

What?! Fick du bara 13-21.30 turer?!

En annan fick en salig blandning av 7-15.45 och 13-21.30 :D

Svar: Kanske var jag som skrev dåligt! Var sjukt trött igår ^^Har också en blandning men mest kvällsturer. Skönt tycker jag och lättare med Simon. På tisdag fick jag en 7-21-30 tur! Kommer ju vara helt död efter det! :O
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-08-21 @ 13:56:38
URL: http://lowice.blogg.se

Jaha! Men vad skönt! Jag hade också föredragit kvällsturer, men jag har övervägande morgon turer.

Haha, du kommer fixa detta hur bra som helst ju! Läser du på om infektion nu? :D

Louise
2014-08-24 @ 19:30:44
URL: http://lowice.blogg.se

Börjar du också imorgon? Hur dags ska du vara där?

Svar: 13.00! Sjukt nervös! :O du då?
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-08-24 @ 22:56:42
URL: http://lowice.blogg.se

Jag läste det! Galet! Men skönt ändå att få börja på dagen. :)
Börjar själv kl: 9.00 men är bara där till 12 så det är mest ett intro pass med info och så. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0