boring update

Efter att jag kom hem från lajvet var jag alldeles lajvhög och ville genast att nästa lajv skulle börja. Sen trängde sig verkligheten på och nu bara bläää. Jag har inte motivation till nånting! Jag behöver verkligen plugga. Lämnat in uppdrag och jag som alltid fått mellan B-C på uppgifter ligger på D-E nu. godkänt visst men... åååh jag bara orkar inte :(

Börjat jobba på ett demensboende och det verkar jätteskoj så jag hoppas verkligen att jag ska lyckas rycka upp mig nu :)
Louise
2014-10-18 @ 14:33:34
URL: http://lowice.blogg.se

Har du fått nytt jobb?
Men vad roligt GRATTIS!! :)

Svar: Just ja! Ja inom Kommun =) Känns kul att prova på något nytt men ska ändå terrorisera landstinget. Och du då? Vad väntar nu som färdig uska? :D
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-10-20 @ 17:26:19
URL: http://lowice.blogg.se

Men GUD vad roligt!
Ja, jag råkade få fast tjänst på mitt jobb :D

Men jag ska ha mina öron och ögon öppna på landstinget också. För drömmen och ambitionen är ju att jobba där. :)

Svar: Jag hörde det av chefen hehe. GRATTIS!!jo det kommer jag också ha! Min dröm är också att få börja där en dag!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-10-26 @ 21:48:04
URL: http://lowice.blogg.se

Tack! :)
Jag håller tummarna för dig, är bergis på att du kommer få där.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0