Byxor till lajv!

Underbyxorna, eller yllebyxorna jag ska ha under är äntligen klara! De blev ganska så bra faktiskt! Glömde ju att göra lite bredare för rumpan så de blev lite korta där bak (såg ut som Ronny och Ragge). Så jag fick helt enkelt förlänga dom lite. Men tyget räckte inte till så fick ta ett annat haha. De ser lite grann ut som preggobyxor men äääääh. Ska ha dom under som sagt. Kan huka mig och allt i dom utan problem. Ska bara fixa hål framtill så att jag kan sätta in ett snöre att ha i midjan :D

Nu är det bara 6 veckor kvar! Så jag längtar! Bara en kjortel, ett bälte och lite annat smått och gott kvar sen är jag redo! YEEES :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0