Praktik

Nyss hemkommen från 3e dagen på praktiken och jag älskar det. Är trevlig personal och trevliga patienter. Man får göra mycket roligt också. Fick hjälpa ikapp och hjälpa göra blodsockerkoller idag även åt andra som hade mindre tid haha. rengjort sår och sådär också. Det är väldigt spännande :D Jag ska definitivt jobba på sjukhuset sen! Gör en 6 dagars vecka denna vecka så lär ju vara ganska upptagen haha men det gööör inget.



Louise
2014-09-01 @ 15:57:25
URL: http://lowice.blogg.se

Ser riktigt bra ut! ;)

Svar: Eller hur! Kläderna är som gjorda för mig ;)
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Malin -Gravid mamma och Änglamamma
2014-09-01 @ 18:13:51
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Så roligt att du trivs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0