50 shades of Grey

Japp nu har jag vart en puckad, obildad och dålig kvinna och tittat på något som många kallar för en våldtäktsfilm. Men jag tycker den var fantastisk! Grey var just så störd som  man ville ha han och Ana var mycket roligare och tuffare än jag trodde men det förhöjde det bara. Jag var väldigt imponerad och jag satt nog och bet på naglarna genom halva filmen. I slutet satt jag nästan och grät. Jag blev sjukt inne i den! Asbra helt enkelt!!!

Skittråkigt bara att när man kommer hem blir hela jävla humöret förstört för att människor ska visa vilken dålig och dum människa man är för att man gillar något. Tack så jävla mycket!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0