Jag som trodde Söndag var en vilodag

Men så blir det inte när man skjuter upp allt till sista sekunden. Idag har det tvättats och städats. Tvätta sängkläder har blivit väldigt försummat för att i min tvättmaskin får man bara plats med ett påslakan ungefär. Så tvättstugan idag och har börjat rensa i alla rum då man har en tendens att samla på sig en massa skräp. Sedan har man ju haft fullt upp i veckan så städning var viktigt. Krigszonen hade dykt upp igen.

Har även hunnit med att göra pulled pork, färgat hår och vart på fotografering av mig, mina syskon, mina styvsyskon och sonen på begäran av min moder. Men iaf, nu är jag rödhårig igen haha!

Så ja... nu är jag helt slut 8 på kvällen. Sonen har däckat för ikväll och jag tänker njuta av ett bad, iskall cola och en bra bok! Ha en skön kväll!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0