4/3

Om några timmar ska jag till resursenheten.  Ska då få reda på vilken avdelning jag ska vara på! Känns superspännande och blir superglad var jag än hamnar faktiskt (helst inte geriatrik dock hehe). Men yay! Sen på måndag börjar jag "på riktigt". Har kommit hem lite saker från vårdväskan och förhoppningsvis kommer mina stödstrumpor på fredag. Fick höra att såna kam vara bra att skaffa. Och eftersom jag måste ha något så sexigt som stödstrumpor så jag ha så färgglada som möjligt! Har även blå pennficka och grön bandagesax och röda pennor haha
 Folk ska lägga märke till mig :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0