Trött i dagmössan

Goddag! Liten update tyckte jag det var dags för... försökte med det igår men den oootroligt roliga appen vägrade ju fungera... igen. *suck*

Men nu har jag jobbat hela helgen och jag är helt slut! Men lägenheten är tömd, inte minst tack vare alla som hjälpte till då jag inte hade någon aning om hur jäkla lång tid det faktiskt tar. Men då har jag lärt mig det ^^ Så idag skulle dom in och göra flyttstäd och imorgon ska dom besikta lägenheten och vi ska lämna in nycklarna. Och idag har jag tvättat också! Sov 3h, sen tvättat och nu ligger jag här... kan lika gärna vara vaken så jag kan sova ikväll men är så jääähääävla trött så jag vet knappt vad jag heter.
 
Men måste sova för imorgon, då jävlar! Då hämtas nycklar och flyttlasset kan börja på riktigt! Jag är helt superspänd och tycker det ska bli jättekul :D Känns så skönt att det faktiskt blir av nu, och flytta är ju alltid skoj! Inte själva uppackandet och det slitiga... men när det är klart och man är installerad i det nya placet... MM underbart! 

Ja, då vet ni hur denna dag ser ut. Inte göra något vettigt alls, men det är ganska skönt det också hihi.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0