BM och läkarbesök

Hallå i stugan!
 
Vart på språng idag. Vart på äventyr med syster litegranna och sen har jag vart hos BM och läkarbesök för att kolla upp magbesvären jag haft. Hjärtat slog fint på lill*n och det var som den vackraste musiken jag hört. 160 slag i minuten ungefär så det var alldeles fint. Sedan var det dags för läkaren. De klämde lite och kände och fick ta blod och urinprov. Alla såg fina ut men de sa att troligtvis har jag gallsten och därav gallstensanfallen.
Det ska skickas en remiss för ett ultraljud för att konstatera gallsten så vi får se när jag blir kallad. Tyckte kunde titta upp det där och då men nej tydligen inte. Så egentligen kan jag hoppas på att ett anfall kommer inatt igen så får jag åka till akuten så kanske de kan göra ett där efter att man fått sitta där X antal timmar :P
Lite update från mig. Nu ska jag ha en lugn valborg! Ha det bra ni också! Kramen! 
 
Susanna

Åh vad mysigt att få lyssna på hjärtljuden! ♡

Svar: Ja det var jättehärligt! Har ju inte nu fått ett livstecken på ett tag och så är det nästan två veckor till RUL så jag behövde det <3
Carro - Änglamamma och gravid igen

Onskan
2013-05-01 @ 11:06:15
URL: http://Onskanomattbligravid.blogg.se

Ja något konstigt är det. Tänkte göra gravtest om en vecka eller så om ingen mens kommit. Ska även gör ett äl test idag och se hur de ser ut.

Svar: Jag håller tummarna här hemma iaf!
Carro - Änglamamma och gravid igen

Camilla
2013-05-06 @ 20:13:34
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Hur mår gallan nu?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0