Börjar förlora greppet

Så trött. Hade ett sömnpiller jag fått på fl förra gången som jag tog. Har inte sovit mer än 2-3h sammanhängande på en vecka nu ungefär. Så trött så tog det. Skönt. Sovit en stund på 2h sen vaken bara 10min sen sovit ungefär 4h i sträck. Jätteont i höften då jag måste sovit som en död på ena sidan hela tiden. Men det var det värt,

Hela kvällen igår satt jag och grät ungefär. Svimmade efter duschen igår så blev orolig och ringde o fråga om jag behövde oroa mig (vilket jag som vanligt inte behöver då det bara är jag som är supernojjig). Bröt ihop i telefonen med barnmorskan gjorde jag också. Pinsamt.

Idag är jag totalt slut. Jag orkar snart inte mer. Ingen sömn och tanken på att få vänta ja minst en månad till innan lillebror kommer och innan dess inte få sova.. Är bara helt nedbruten nu. Orkar inte annat än bara ligga i sängen o gråta. Känner mig så töntig men jag känner mig psykiskt som en överkörd grävling. Att lillebror inom en egentligen ganska snar framtid kommer komma ut skrikandes, att jag snart kommer ringa till förlossningen inte för att jag är nojjig utan för att det är dags känns som evighet, som att det aldrig kommer hända. Jag vill också inte sova pga skrik, inte för att jag inte kan få min dumma hjärna att stressa av.

Gnällinlägg idag. Är bara så trött på allt. Så idag tänker jag göra ingenting utom att ligga i sängen och gråta framför tjejfilmer och criminal minds. Om någon vill ge mig choklad o mat är det helt okej. God morgon, och god natt igen.

Sandra
2013-09-30 @ 09:22:48

Håll ut. Du är snart där. Försök om möjligt njuta av bebis i magen som rör sig och myser på därinne. Man glömmer så snabbt känslan av att vara havande. Det är ju när som helst nu. Näääär som helst. Önskar dig all lycka till! Och att du får sova mer! Jag var helt utmattad efter mitt värkarbete, somnade till mellan krystvärkarna. Men då var det liksom för sent att somna :) vila, njut! Det är snart dags :)

Svar: Jo du har rätt i det. Förra gången så saknade jag magen en massa efter så kommer ju säkert göra det igen men just nu känns det verkligen inte som det haha :)Får sova lite mer nu så känner mig lite gladare nu också och kan njuta lita mer. Är ju som du skriver inte lång tid kvar nu :)
Carro - Änglamamma och gravid igen

Susanna

Usch vad jobbigt de låter! Men snart är lillebror här och allt de där kommer kännas som en avlägsen mardröm! ♥
Vet inte vad jag kan säga mer!
Här har bara slemmisen släppt sen en vecka tillbaka och fick mina första små förvärkar igår eftermiddag, men dom lugnade sig till kvällen!
Kram på dig

Svar: Jag hoppas att Lill*pyret kommer snart till er också! Om inte redan är här? Vad har jag sagt? Rapporter minst en gång om dagen ;)
Men saker känns lite lättare idag. Det kommer bara såna förjävla dåliga dagar ibland. Kram <3
Carro - Änglamamma och gravid igen

Camilla
2013-09-30 @ 16:07:45
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Fy vad jobbigt! Fortsätt kämpa!

Svar: Det går lite upp och ner. Vissa dagar känns lite lättare... var nog bara en väldigt dålig dag :)
Carro - Änglamamma och gravid igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0