MAVA

Jaha då var ruljansen igång igen... Jag svimmade igår igen. Eller jag kan inte svara på exakt vad som hände men iaf. Jag var i ena änden av köket, hade precis kokat makaroner och håller i en kastrull och sedan minns jag bara att jag vaknar av att jag har ont och ligger på golvet med något tungt över mig. Jag har tydligen gått från ena änden av rummet till andra och ty vält halva köket för har flyttat på bordet, vält en lampa och sen hade vi en lös dörr som vi skulle byta som jag har vält över mig. Jag har ett skärsår vid ögat och ont i näsan så måste fått den i ansiktet men vakna på mage... Simon hade skrikit och jag hade inte ens reagerat. D var hemma för fixa grejer och han hade bara hört en jävla smäll och sen ropat på mig men inte kunnat få kontakt med mig ens... Tog en bra stund innan jag ens visste var jag var. 

Så iaf så åkte vi till akuten. De skrev in mig på MAVA Medicinsk AkutVårds Avdelning. Där ville de kolla så att jag inte har nå fel på mitt hjärta, om det slår konstigt eller så. Så jag fick bära runt på ett bärbart EKG under 24h men inget hittades. Såatte ja...

Jag ska på EEG på fredag för att se om det är epilepsi. Annars är det väl ungefär bara stress kvar... Oavsett så är jag och kroppen inte vänner just nu. Min pappa och D behandlar mig som ett barn. Jag får inte ens lämna min son själv till dagmamman längre och knappt ens lyfta han. Jag förstår att de är oroliga så jag låter de hållas till EEGt men sen så tänker jag inte bli behandlad som ett barn. Jag vill gärna kunna hålla min son och jag är inte sjuk SJUK! :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0