26/3

Privatlivet är skit och vill inte prata om det än. Men det går desto bättre på jobbfronten! Har ju vart på sjukhuset i ungefär 2-3 veckor nu och jag trivs hur bra som helst! Så jag gick till resursen och sa att jag ville lära upp mig på fler avdelningar och snabba puckar blev det. De sa att jag imorgon skulle få reda på vae jag skulle vara men så blev jag bokad fredag och lördag och det visa sig vara på min nya avdelning. Ska vara på kärlkirurgiska :D Har ingen riktig aning om vad det innebär men låter jävligt coolt :D
Louise
2015-04-03 @ 15:58:41
URL: http://lowice.blogg.se

Hej gumman!
Jag hoppas att allt är bra med dig och hemma?

Hur går det på jobbet då? Trivs du på nya avdelningen? :)

Svar: Hejsan! Det är okej med oss och jag älskar jobbet! Ska orka skriva en update haha (fullt med jobb). Hur är det själv med allt? Är du klar med upplärningen? :D
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0