Upplärning - check!

Då har jag överlevt första veckan på c-las! Det har ju vart upplärning så har gått en hel del brevid men också mycket själv. Känner mig efter denna vecka redan ganska trygg i det hela så jag ser verkligen fram emot att börja "på riktigt". 

Jag har fått träna mycket på att ta puls och blodtryck och faktiskt blivit rätt bra på det. Det är ju också ett annat arbetssätt så det är roligt som tusan! Jag ska fan i mig visa mig vara asbra på det här så kanske jag tillslut kommer få som jag vill och hamna på kirurgen eller akuten :D 

Dock jobb i helgen på kommun som gäller så inge sömn för mig... men om jag får som jag vill så får jag åka på airsoftlajv i början på maj och då behöver jag pengar hehe ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0