Träning!

Träningen är påbörjad! I fredags köpte jag ett gymkort och på kvällen stack jag och morsan och körde ett danspass på Friskis och Svettis. Idag körde vi ett cirkelgymspass! Var superjobbigt och jag är helt död nu! Men upptäckte vad det är jag behöver träna mer på. Mage, armar, uthållighet och kondition. Ingenting eller hur? Hehe! Men rygg och ben gick väldigt bra! Där fanns det muskler iaf :D 

På onsdag blir det ett jympapass! Mitt nyårslöfte är att inte dricka läsk på vardagarna utan bara på helgerna. Blir spännande haha :) Så varje måndag blir det cirkelgym och sen ett till pass då vi varierar mellan dans, jympa, step up och andra pass! 

Beach 2014 yeeeeeah!!!!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0