Inte för mig helt enkelt

Tydligen kan alla (då menar jag inte alla men nu förstår vad jag menar) bli gravida och få bebisar. Men inte jag. Jag har fattat nu universum. Att vara mamma är helt enkelt inte för mig. Du behöver inte skrika det till mig längre.

Fan i helvetes jävla skitliv vad jag hatar det här! Vore det inte lättare att bara skita i allt?

Moa
2013-01-23 @ 08:37:29

<3! Du är ju fortfarande ung. Du har flera år på dig att skaffa fler barn :) men visst jag förstår att du tycker att det är jobbigt. Men du ska se snart är det din/eran tur igen att bli underbara föräldrar till ännu en liten plutt. Kram!

Svar: Grejen är efter vad som hänt, jag vill inte vänta flera år. Jag tror verkligen att räddningen ligger i att bli gravid på nytt. Men tydligen så tycker min kropp något helt annat. Kram!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0