Utgång

Var ut igår med syster, pojkvän och kompisar. Satt hemma och hade förfest och sen blev det syltburk på Bill o Bob och sen var det ju kört... Eftersom jag nästan aldrig dricker så är min toleransnivå inte så hög. Så blev ganska full. Men fan hade en sån jäkla trevlig kväll. Kul när en kille stirra på mina tuttar och Kisselie klämmer precis på dom så han ser och blir alldeles generad. Stackars kille ^^ Drog vidare till pitchers sen och jag har inte så mycket minnen därifrån... Kommer hem oskadd iaf. Men idag mår man som man förtjänar. Ska aldrig mer dricka. Ta ett långt bad nu... ciao!

PP fan
2013-01-26 @ 17:44:37
URL: http://fiaahaokej.blogg.se

Jag gymmade fan bort min baksmälla. Skönaste på länge alltså!!

Svar: Grymt kul! Men mådde fan så dåligt dagen efter...
Carro - Änglamamma till Sebastian

Kisselie
2013-01-28 @ 10:28:45

Haha, bästa!! Sjukt kul var det :D

Svar: Stackars kille hahah ;D
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0