Stenen har kommit!

Nu har stenen kommit och jag insåg inte hur mycket det skulle betyda. Men det känns så vackert, som ett avslutat kapitel liksom! Och så vart det så fint! Ville ha det enkelt och i kontrast till alla färgglada blommor där blev det alldeles magiskt <3 Solen låg på så vackert på graven så jag ville inte gå därifrån.

En vacker sommar hos min älskade Sebastian! Som vi saknar dig. Vår solstråle!

Susanna

Vilken fin sten ni har valt! ♡♥♡

Svar: Tack! Blev så nöjd. Vanlig enkel, men ändå fin. Precis som vi ville ha det <3
Carro - Änglamamma och gravid igen

Camilla
2013-06-28 @ 21:11:52
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Jättefin!

Svar: tack! :D
Carro - Änglamamma och gravid igen

Hanna Karlsson
2013-06-28 @ 21:45:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad fint det ser ut. Det är så orättvist att han inte fick stanna...

Svar: Tack! Ja, det känns fortfarande ganska bisarrt att något sånt här händer faktiskt
Carro - Änglamamma och gravid igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0